سه شنبه, 24 مهر 1397
موقعیت شما ---> صفحه اصلی ==> آرشیو اخبار ==> دکتر قنبری: روابط عمومی، یک کار مدیریتی ست که در سطح استراتژیک سازمان قرار دارد

منوی اصلی

تلفن همراه
مناقصه ها و مزایده ها
آرشیو اخبار
آمار و اطلاعات
گالری تصاویر
مرکز دانلود
لینکهای مرتبط
آخرین وضعیت سهام مخابرات
نظام پیشنهادها
پست الکترونیک
نقشه سایت
نسخه RSS

دکتر قنبری: روابط عمومی، یک کار مدیریتی ست که در سطح استراتژیک سازمان قرار دارد

چاپ

رییس هیآت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: روابط عمومی در هر سازمانی کار مدیریتی ست که در سطح استراتژیک و عالی قرار دارد از این رو در حوزه تصمیم گیری نفش آفرینی می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر قنبری، رییس هیآت مدیره شرکت مخابرات ایران که در پنجمین جشنواره روابط عمومی های برتر مجموعه شرکت سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: امروزه مفاهیم ‌جدیدی در حوزه روابط عمومی آشکار می شود که بکار گیری این مفاهیم و عملیاتی کردن آن به سرآمدی سازمان می انجامد.

دکتر قنبری، ثبات و پایداری در شرکت را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: از آنجایی که شرکت مخابرات ایران مسیر طولانی را در توسعه ارتباطات کشور پیش رو دارد، ضروری ست دو مولفه ثبات و پایداری همواره در شرکت حفظ شود که این مهم بر عهده روابط عمومی ست.

وی همچنین، روابط عمومی را یک حوزه تخصصی در بخش افکارسنجی عنوان کرد و افزود: روابط عمومی با رصد مخاطبان سازمان و تحلیل بازخوردها میتواند پایه و اساس بهبود سازمان باشد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه سخنان خود به همپوشانی وظایف روابط عمومی و حوزه بازاریابی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی در پشتیبانی فروش و بازاریابی نقش حیاتی داشته و باعث افزایش سهم از اذهان در بازار می شود.

دکتر قنبری از روابط عمومی به عنوان اهرم پرقدرت و نافذ یاد کرد و اظهار داشت: این حوزه در خلق ایده ها برای ورود به بازارهای جدید نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به اینکه مقوله برند، تصویر سازی مهمی از شرکت نزد مشتریان دارد بیان کرد: برند که نتیجه مهم فعالیت های شرکت نزد مشتریان از باب ارائه محصول و خدمات می باشد باید با استفاده از ابزارهای ارتباطی با مخاطبان حفظ و همواره ارتقا یابد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی شفاف باید برای مخاطبان انجام شود اظهار داشت: روابط عمومی باید با اطلاع رسانی موثر و مطابق با واقعیت ها برای روشنگری افکار عمومی انجام دهد.

دکتر قنبری در پایان سخنان خود، ایجاد همبستگی، ایجاد اعتماد و ایجاد نشاط برای کارکنان را بر عهده روابط عمومی دانست و افزود: روابط عمومی با اهمیت به این سه موضوع باید در حوزه درون سا زمانی هم فعال و تاثیرگذار باشد

 
ما 3 مهمان آنلاین داریم

آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز101
mod_vvisit_counterدیروز271
mod_vvisit_counterکل بازدیدها6270963

 

فیش حقوقی

ذکرروزهای هفته

دعای روزسه شنبه : یا ارحم الراحمین
تماس با مدیرعامل
تماس با اداره بازرسی
تماس با اداره روابط عمومی
فرم رضایت ارباب رجوع
فرم طرح تکریم

پیوندهای مهم

پايگاه دفتر مقام معظم رهبري
رياست جمهوري
پورتال ايران

آمار سایت

اعضا : 416
محتوا : 2058
لینک وب ها : 63

آدرس :زنجان - جاده گاوازنگ -مجتمع ادارات - شرکت مخابرات ایران-منطقه زنجان   کدپستی:4513733581 دورنگار 33443535-024  پست الکترونیکی:dabirkhaneh@tcz.ir

      

کلیه حقوق مادی و معنوی نزد وب سایت پورتال شرکت مخابرات منطقه زنجان محفوظ میباشد.
Powered by : Joomla Developed by :Rose Andishe Hooshmand eng.Co