سه شنبه, 29 آبان 1397
موقعیت شما ---> صفحه اصلی ==> آرشیو اخبار ==> دوره ی آموزشی مهارت ارتباطی درحوزه ی تجاری

منوی اصلی

تلفن همراه
مناقصه ها و مزایده ها
آرشیو اخبار
آمار و اطلاعات
گالری تصاویر
مرکز دانلود
لینکهای مرتبط
آخرین وضعیت سهام مخابرات
نظام پیشنهادها
پست الکترونیک
نقشه سایت
نسخه RSS

دوره ی آموزشی مهارت ارتباطی درحوزه ی تجاری

چاپ

دوره ی آموزشی مهارت ارتباطی موثر با مشتریان ، با حضور کارشناسان معاونت

مشتریان شرکت مخابرات ایران و برای شاغلین حوزه های فروش ، مشتریان ،

خدمات پس از فروش و 118 در محل سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی – ورزشی مخابرات منطقه زنجان برگزار شد.

در این دوره ی 2 روزه ، شرکت کنندگان در دو گروه 70 نفره با روشهای تعامل با مشتریان آشنا شدند.

آموزش نوع برقراری ارتباط با مشتریان و نحوه ی تعامل با مشتریانی که از خدمات شرکت مخابرات ایران رضایت ندارند از دیگر مباحث این دوره بود.

لازم به ذکر است در این دوره شرکت کنندگان با زبان بدن ، لحن کلام و تاثیرگذاری آن در فروش بیشتر آشنا شدند.

 
ما 11 مهمان آنلاین داریم

آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز198
mod_vvisit_counterدیروز1066
mod_vvisit_counterکل بازدیدها6294715

 

فیش حقوقی

ذکرروزهای هفته

دعای روزسه شنبه : یا ارحم الراحمین
تماس با مدیرعامل
تماس با اداره بازرسی
تماس با اداره روابط عمومی
فرم رضایت ارباب رجوع
فرم طرح تکریم

پیوندهای مهم

پايگاه دفتر مقام معظم رهبري
رياست جمهوري
پورتال ايران

آمار سایت

اعضا : 416
محتوا : 2096
لینک وب ها : 63

آدرس :زنجان - جاده گاوازنگ -مجتمع ادارات - شرکت مخابرات ایران-منطقه زنجان   کدپستی:4513733581 دورنگار 33443535-024  پست الکترونیکی:dabirkhaneh@tcz.ir

      

کلیه حقوق مادی و معنوی نزد وب سایت پورتال شرکت مخابرات منطقه زنجان محفوظ میباشد.
Powered by : Joomla Developed by :Rose Andishe Hooshmand eng.Co