شنبه, 04 اسفند 1397
موقعیت شما ---> صفحه اصلی ==> آرشیو اخبار ==> مهندس سیدمجید صدری: ارائه سرویس‌های شرکت مخابرات ایران بر طبق تعرفه ابلاغی رگولاتوری است

منوی اصلی

 
 
تلفن همراه  
 
مناقصه ها و مزایده ها  
آرشیو اخبار  
 
آمار و اطلاعات  
گالری تصاویر  
مرکز دانلود  
 
لینکهای مرتبط  
آخرین وضعیت سهام مخابرات  
پست الکترونیک  
نقشه سایت  
نسخه RSS  

 

 

 

 

مهندس سیدمجید صدری: ارائه سرویس‌های شرکت مخابرات ایران بر طبق تعرفه ابلاغی رگولاتوری است

چاپ

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه فروش تلفن ثابت و دیگر سرویس‌های شرکت مخابرات برای تمام مشتریان در سراسر کشور با قیمت‌های مصوب و مورد تائید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود، اظهار داشت: در صورت تخطی از مصوبات ابلاغی، با خاطیان احتمالی به‌شدت برخورد می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری بابیان اینکه مشتری مداری مهم‌ترین اصل مورد توجه  شرکت مخابرات است، افزود: در صورت وجود هرگونه موردی مغایر با مصوبات اعلامی در هر منطقه‌ای از کشور، سامانه جامع رسیدگی به شکایات مشتریان 2021 آماده دریافت شکایات و انتقادهای تمام مشتریان است.

وی اضافه کرد: با توجه به رویکرد مدیریت شرکت مبنی بر تعامل مستقیم و دوجانبه با تمام مشتریان در سراسر کشور، درگاه‌های اطلاع‌رسانی شرکت مخابرات ایران و مدیرعامل شرکت، در اختیار تمام کاربران و مشتریان قرارگرفته است تا با استفاده از آن نقطه نظرات خود را به‌صورت مستقیم با مدیرعامل شرکت مطرح کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  همچنین افزود: در راستای تحقق ارتباطی فراگیر و به منظور ایجاد ارتباطی بی واسطه با مدیرعامل شرکت، درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در  وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی tci.ir/ceomsg راه اندازی شد.

مهندس سیدمجید صدری خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر و در راستای ارتباطی فراگیر، این درگاه برای ارتباطی بی واسطه  به جهت در میان گذاشتن نقطه نظرات و پیشنهادات و یا هر موضوع مرتبط با شرکت  در جهت حل مسائل و دغدغه های مشترکین و کارکنان شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است.

وی افزود: دیگر درگاه های ارتباط با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ایمیل به نشانی آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید و شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/sm_sadri می باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: حق دریافت امتیاز هر خط تلفن، مبلغ دویست و هفت هزار و صد تومان است که تمام مشترکین در سراسر کشور می‌توانند این مبلغ را به‌صورت نقدی پرداخت و یا به‌صورت اقساطی در ابتدا مبلغ 128 هزار و نهصد تومان آن را در زمان ثبت‌نام و بقیه را در 36 ماه به‌صورت ماهیانه پنج هزار و پانصد تومان اقساطی پرداخت کنند.

وی افزود: هزینه تمام‌شده کابل‌کشی و برقراری ارتباط خطوط تلفن مبلغی بسیار بیشتر از این است، اما شرکت مخابرات به‌منظور مشتری مداری و تحقق ارتباطی فراگیر برای تمام مشتریان در سراسر کشور با مبلغ ذکرشده اقدام به ارائه سرویس  تلفن ثابت می‌نماید.

 
ما 20 مهمان آنلاین داریم

آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز51
mod_vvisit_counterدیروز719
mod_vvisit_counterکل بازدیدها6401039

 

فیش حقوقی

ذکرروزهای هفته

دعای روزشنبه: یارب العالمین
تماس با مدیرعامل
تماس با اداره بازرسی
تماس با اداره روابط عمومی
فرم رضایت ارباب رجوع
فرم طرح تکریم

پیوندهای مهم

پايگاه دفتر مقام معظم رهبري
رياست جمهوري
پورتال ايران

آمار سایت

اعضا : 416
محتوا : 2182
لینک وب ها : 63

آدرس :زنجان - جاده گاوازنگ -مجتمع ادارات - شرکت مخابرات ایران-منطقه زنجان   کدپستی:4513733581 دورنگار 33443535-024  پست الکترونیکی:dabirkhaneh@tcz.ir

      

کلیه حقوق مادی و معنوی نزد وب سایت پورتال شرکت مخابرات منطقه زنجان محفوظ میباشد.
Powered by : Joomla Developed by :Rose Andishe Hooshmand eng.Co